تعمیر جعبه فرمان برقی و تلسکوپی برقی در کرج

تعمیر جعبه فرمان برقی و جعبه فرمان تلسکوپی برقی برای خودرو های روز نیاز به تخصص بالایی دارد که شما میتوانید در مجموعه جعفر هیدرولیک با کمک تعمیر کاران حرفه ای به آن دست پیدا کنید.

برای تعمیر جعبه فرمان برقی خودرو فقط کافیست با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید تا برای جلوگیری از اتلاف وقت شما زمان دقیق برای حضور در تعمیرگاه به شما اختصاص داده شود و از رفت آمد ها و اتلاف وقت های اضافی جلوگیری شود.

تعمیر جعبه فرمان برقی در کرج

فرمان های برقی جایگزینی برای فرمان های هیدرولیکی هستند که در خودروهای امروزی از آن استفاده می شوند. البته که دردسرها و مشکلات جعبه فرمان هیدرولیکی را ندارد اما به هر حال این جعبه فرمان برقی هم بعضاً ممکن است دچار مشکل شود. این مشکلات می تواند بسته به نوع خودرو و خطای موجود متفاوت باشد.

شما با حضور در مجموعه جعفر هیدرولیک برای تعمیر جعبه فرمان برقی خود دیگر نگران موضوعی نخواهید بود.

مجموعه جعفر هیدرولیک با کمک هیدرولیک کار ها و تعمیرکاران جعبه فرمان حرفه ای کرج در خدمت شما عزیزان است.

تعمیر جعبه فرمان تلسکوپی برقی در کرج

سیستم فرمان برقی که به آن فرمان الکتریکی هم می گویند اصلاح EPS به مخفف Electric Power Steering می گویند. این تکنولوژی برای اولین بار در دهه 90 میلادی در خارج از کشور توسط برخی کمپانی ها ارائه و استفاده شد. این تکنولوژی باعث شد تا فرمان برقی ایمنی خودرو ها را افزایش دهد و خودروها صرفه اقتصادی تری در استفاده رانندگان داشته باشد.

به صورت ساده میتوان گفت که تلسکوپی فرمان همان ستون فرمان بوده که جزء اصلی ترین و مهم ترین سیستم ها در فرمان خودرو است که دارای وظایف بسیار زیادی در سیستم فرمان خودرو است و اگر خراب شود و یا ایرادی پیدا کند باعث بروز مشکلات زیادی در نحوه ی رانندگی و فرمان پذیری خواهد شد پس اگر این بخش به مشکلی برخورد بهتر است هرچه سریع تر تعمیر تلسکوپی فرمان خودروی خود را به ما بسپارید.

بهترین مرکز تعمیر فرمان تلسکوپی برقی در کرج را میتوان به جرات تعمیرگاه بزرگ جعفر هیدرولیک دانست.

تعمیر فرمان برقی در کرج

برای تعمیر فرمان برقی در کرج میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و بعد از آن دیگر نگران تعمیر فرمان برقی خود نباشید.

مجموعه هیدرولیک جعفر به صورت حرفه ای به تعمیر هیدرولیک برقی خودرو شما میپردازد و با کمک تعمیرکاران حرفه ای در کوتاهترین زمان و با استفاده از قطعات اصلی تعمیر فرمان برقی شما را انجام میدهد.

امروزه بیشتر خودرو های به روز مانند هیوندای و کیا و میتسوبیشی و لندکروز و بی ام و و بنز و نیسان و لیفان و جک و برلیانس و … از فرمان های برقی یا EPS استفاده میکنند که در صورت خرابی نیاز به سرویسکار های حرفه ای دارد.

تفاوت فرمان برقی و هیدرولیک چیست؟

چند تفاوت کلیدی بین فرمان برقی و هیدرولیک وجود دارد. فرمان هیدرولیک از فشار مایع برای چرخاندن چرخ ها استفاده می کند، در حالی که فرمان برقی از یک موتور الکتریکی برای انجام این کار استفاده می نماید.

هزینه تعمیر فرمان برقی

با توجه به عیب و خرابی فرمان برقی و هزینه های قطعه که بر اساس نوع خودرو شما متفاوت است هزینه تعمیر متغیر است اما ما به شما اطمینان میدهیم که با کیفیت ترین قطعات موجود در بازار را با قمیت مناسب در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مجموعه هیدرولیک جعفر با مناسب ترین هزینه به تعمیر فرمان برقی خودرو شما میپردازد تا خرابی فرمان برقی شما را رفع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *